Site Logo
Looking for girlfriend > Looking for a boyfriend > I want a girl like you jadakiss lyrics

I want a girl like you jadakiss lyrics

Site Logo

Website image policy. Please immediately report the presence of images possibly not compliant with the above cases so as to quickly verify an improper use: where confirmed, we would immediately proceed to their removal. Joe feat. Jadakiss - Drumline.

SEE VIDEO BY TOPIC: Jadakiss - U Make Me Wanna ft. Mariah Carey

Content:
SEE VIDEO BY TOPIC: I Want A Girl Like You (Main Version)

Joe F/ Jadakiss - I Want A Girl Like You lyrics

Site Logo

I ain't mad at them girls doin' what they do Out to get that money, but I ain't that good whoohohooo. I want a girl, a regular girl I want a girl only trippin off that iced out I want a girl, a regular girl If you're for real then lemme hear you holla I want a girl that can ride with me Never get tired of me That's the girl for me that's what I'm lookin for I wanna girl that can hang with me hang Wanna do thangs with me do thangs All I want I want a girl like you.

I want a girl, a regular girl I want a girl only trippin off that iced out I want a girl, a regular girl If you're for real then lemme hear you holla I want a girl that can ride with me ride Never get tired of me tired That's the girl for me that's the girl for me that's what I'm lookin for I wanna girl that can hang with me hang Wanna do thangs with me do thangs my girl All I want uh, yeah yo I want a girl like you.

I want a girl that can ride with me ride Never get tired of me tired That's the girl for me that's the girl for me that's what I'm lookin for I wanna girl that can hang with me hang Wanna do thangs with me do thangs All I want I want a girl like you. I want a girl that can ride with me uh, yeah, uhu Never get tired of me that's right That's the girl for me that's the girl for me that's what I'm lookin for I wanna girl that can hang with me hang Wanna do thangs with me do thangs my girl All I want I want a girl like you.

I want a girl that can ride with me yeah Never get tired of me that's right That's the girl for me ooow yeah whatup? All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only. Join us. Add new song. Jadakiss lyrics. Uh Mmm yeah Uh Uh Uh, ooh oow [Jadakiss] Yo, the game is dirty watch how you playin' it It's your bed watch who you let lay in it It's your crib watch who you let stay in it Cause when you think they want they just might And it's hard to tell So choose your chicks right The real ones knowing you front That's why you gotta know what you want Walk with them show them the lounge Conversate talk to them slow Talk to them joe [Joe] Nowadays it's hard to tell Where them girls is coming from Are they in it to the finish Or just having fun?

Correct Report.

I Want A Girl Like You Lyrics by Joe featuring Jadakiss

Uh Mmm yeah Uh Uh Uh, ooh oow [Jadakiss] Yo, the game is dirty watch how you playin' it It's your bed watch who you let lay in it It's your crib watch who you let stay in it Cause when you think they want they just might And it's hard to tell So choose your chicks right The real ones knowing you front That's why you gotta know what you want Walk with them show them the lounge Conversate talk to them slow Talk to them joe [Joe] Nowadays it's hard to tell Where them girls is coming from Are they in it to the finish Or just having fun? Joe I Want A Girl Like You Feat Jadakiss Lyrics Uh Mmm yeah Uh Uh Uh, ooh oow [Jadakiss] Yo, the game is dirty watch how you playin' it It's your bed watch who you let lay in it It's your crib watch who you let stay in it Cause when you think they want they just might And it's hard to tell So choose your chicks right The real ones knowing you front That's why you gotta know what you want Walk with them show them the lounge Conversate talk to them slow Talk to them joe [Joe] Nowadays it's hard to tell Where them girls is coming from Are they in it to the finish Or just having fun? Joe - Let's Stay Home Tonight.

Jadakiss The game is dirty Watch how you playin it It's your bed Watch who you let lay in it It's your crib Watch who you let stay in it Cuz when you think they won't They just might And it's hard to tell so choose your chicks right The real one's know when you front That's why you gotta know what you want Walk with 'em Joe Now a-day's it's hard to tell Where them girls is comin from Are they into the finish? Or just havin fun?

Jadakiss tekstovi. Uh, mmm, yeah Uh, uh, uh, ooh oow Yo, the game is dirty watch how you playin' it It's your bed, watch, who you let lay in it It's your crib, watch, who you let stay in it 'Cause when you think they want they just might And it's hard to tell so choose your chicks right The real ones knowing you front That's why you gotta know what you want Walk with them, show them the lounge Conversate talk to them slow Talk to them rough Nowadays it's hard to tell Where them girls is coming from Are they in it to the finish Or just having fun? Jadakiss popularni tekstovi. Narodna Pop Rock.

I Want A Girl Like You lyrics - Joe featuring Jadakiss

Uh, mmm, yeah Uh, uh, uh, ooh oow. Yo, the game is dirty watch how you playin' it It's your bed, watch, who you let lay in it It's your crib, watch, who you let stay in it 'Cause when you think they want they just might And it's hard to tell so choose your chicks right The real ones knowing you front That's why you gotta know what you want Walk with them, show them the lounge Conversate talk to them slow Talk to them rough Nowadays it's hard to tell Where them girls is coming from Are they in it to the finish Or just having fun? You will get 3 free months if you haven't already used an Apple Music free trial. Type song title, artist or lyrics. Top lyrics Community Contribute Business. Sign in Sign up. No translations available. We detected some issues.

I Want A Girl Like You(feat. Jadakiss) lyrics

Songs lyrics and translations to be found here are protected by copyright of their owners and are meant for educative purposes only. Report illegal content. Playlist Share. Uh Mmm yeah Uh Uh Uh, ooh oow.

Lyrics submitted by SongMeanings.

Uh Mmm yeah Uh Uh Uh, ooh oow [Jadakiss] Yo, the game is dirty watch how you playin' it It's your bed watch who you let lay in it It's your crib watch who you let stay in it Cause when you think they want they just might And it's hard to tell So choose your chicks right The real ones knowing you front That's why you gotta know what you want Walk with them show them the lounge Conversate talk to them slow Talk to them drough [Joe] Nowadays it's hard to tell Where them girls is coming from Are they in it to the finish Or just having fun? I ain't mad at them girls doin' what they do Out to get that money, but I ain't that good whoohohooo I want a girl, a regular girl I want a girl only trippin off that iced out I want a girl, a regular girl If you're for real then lemme hear you holla I want a girl that can ride with me Never get tired of me That's the girl for me that's what I'm lookin for I wanna girl that can hang with me hang Wanna do thangs with me do thangs All I want I want a girl like you yeah Uhu What Yo, let's go [Joe] Gotta watch how you play Careful who you choose Might find yourself in tomorrow's news Cause some chicks can be scandalised???

Joe F/ Jadakiss - I Want A Girl Like You Lyrics

Video: No video yet. Post a video for this lyrics. Submit Artist Lyrics.

Uh Mmm yeah Uh Uh Uh, ooh oow [Jadakiss] Yo, the game is dirty watch how you playin' it It's your bed watch who you let lay in it It's your crib watch who you let stay in it Cause when you think they want they just might And it's hard to tell So choose your chicks right The real ones knowing you front That's why you gotta know what you want Walk with them show them the lounge Conversate talk to them slow Talk to them joe [Joe] Nowadays it's hard to tell Where them girls is coming from Are they in it to the finish Or just having fun? I ain't mad at them girls doin' what they do Out to get that money, but I ain't that good whoohohooo I want a girl, a regular girl I want a girl only trippin off that iced out I want a girl, a regular girl If you're for real then lemme hear you holla I want a girl that can ride with me Never get tired of me That's the girl for me that's what I'm lookin for I wanna girl that can hang with me hang Wanna do thangs with me do thangs All I want I want a girl like you yeah Uhu What Yo, let's go [Joe] Gotta watch how you play Careful who you choose Might find yourself in tomorrow's news Cause some chicks can be scandalous You gotta know which ones to trust You're the kinda girl I would love to have Just a little thug with a lot of class Girl you ain't got no drama, Songtext-ubersetzung. Wheeler Walker Jr.

Lyrics: I Want A Girl Like You (feat. Jadakiss)

If this song really means something special to you, describe your feelings and thoughts. Don't hesitate to explain what songwriters and singer wanted to say. Also we collected some tips and tricks for you:. Post my meaning Write my explanation new To explain lyrics, select line or word and click "Explain". OK, got it! Uh Mmm yeah Uh Uh Uh, ooh oow [Jadakiss] Yo, the game is dirty watch how you playin' it It's your bed watch who you let lay in it It's your crib watch who you let stay in it Cause when you think they want they just might And it's hard to tell So choose your chicks right The real ones knowing you front That's why you gotta know what you want Walk with them show them the lounge Conversate talk to them slow Talk to them drough [Joe] Nowadays it's hard to tell Where them girls is coming from Are they in it to the finish Or just having fun? Whatup D-block Let's go, uhu Double are Nothing y'all can do about it I want a girl like you like that?

Lyrics to I Want A Girl Like You by Joe f/ Jadakiss || snp5000.com Uh Mmm yeah Uh Uh Uh, ooh oow [Jadakiss] Yo, the game is dirty watch how you.

I ain't mad at them girls doin' what they do Out to get that money, but I ain't that good whoohohooo. I want a girl, a regular girl I want a girl only trippin off that iced out I want a girl, a regular girl If you're for real then lemme hear you holla I want a girl that can ride with me Never get tired of me That's the girl for me that's what I'm lookin for I wanna girl that can hang with me hang Wanna do thangs with me do thangs All I want I want a girl like you. I want a girl, a regular girl I want a girl only trippin off that iced out I want a girl, a regular girl If you're for real then lemme hear you holla I want a girl that can ride with me ride Never get tired of me tired That's the girl for me that's the girl for me that's what I'm lookin for I wanna girl that can hang with me hang Wanna do thangs with me do thangs my girl All I want uh, yeah yo I want a girl like you. I want a girl that can ride with me ride Never get tired of me tired That's the girl for me that's the girl for me that's what I'm lookin for I wanna girl that can hang with me hang Wanna do thangs with me do thangs All I want I want a girl like you.

Joe - I Want A Girl Like You Lyrics

Jadakiss Rap Uh, yeah, Uh yeah Yo, the game is dirty Watch how you play in it Its yo bed, watch who you let lay in it Its yo crib, watch who you let stay in it Cuz when you think they wont they just might And its hard to tell so choose your chicks right The real ones know when you front Thats why you gotta know what you want Walk with them Show them, then lunch Conversate , talk to them slow Talk to them Joe. Joe Verse 1 Nowadays its hard to tell Where them girls is coming from Are they in it to the finish Or just having fun I aint mad at them girls Doing what they do Out to get that money But they aint that good ohhhhhh I want a girl, a regular girl I want a girl who aint trippin off that ice stuff?? I want a girl, a regular girl If you for real then let me hear you holla.

I Want A Girl Like You

.

.

.

Joe - I Want a Girl Like You Lyrics & Traduction

.

.

Comments: 2
  1. Vucage

    You are not right. I am assured. I can prove it. Write to me in PM, we will talk.

  2. Bralmaran

    What for mad thought?

Thanks! Your comment will appear after verification.
Add a comment

© 2020 Online - Advisor on specific issues.